TERMENI SI CONDITII
Folosirea acestui site implică acceptarea termenilor și condițiilor de mai jos. Recomandăm citirea cu atenție a acestora. PRAKTICSHOP.RO își asumă dreptul de a modifică aceste prevederi fără o altă notificare. Cea mai recentă versiune poate fi accesată în această pagină.
Accesul/vizitarea acestui website de către dumneavoastră se supune Termenilor și condițiilor de ultilizare, și implică acceptul explicit al dumneavoastră cu privire la acestea și reprezintă înțelegerea dintre părți.
Reguli de utilizare a site-ului:
Reguli. Prin accesarea, vizitarea, plasarea unei comenzi sau desfășurarea oricărei alte activități pe site-ul nostru, promiteți să respectați următoarele reguli:
1. Veți folosi acest site exclusiv pentru efectuarea comenzilor legitime sau pentru informare;
2. Nu veți efectua nicio comandă falsă sau frauduloasă, în caz contrar ne rezervăm dreptul de a anula comanda și informa autoritățile competente sau a ne adresa justiției pentru recuperarea oricăror prejudicii cauzate;
3. Veți furniza informații reale, exacte, complete și actualizate;
4. Veți respecta drepturile de proprietate intelectuală cu privire la orice element regăsit pe acest site.
5. Nu veți desfășura niciun fel de acțiune care ar putea aduce orice fel de prejudiciu site-ului nostru, în caz contrar ne rezervăm dreptul de a ne adresa justiției pentru recuperarea oricăror prejudicii cauzate.
Consecințe. Ne rezervăm dreptul de a bloca accesul oricărui utilizator care încalcă regulile de mai sus, de a anula comenzile, de a sesiza autoritățile competente pentru tragerea la răspundere administrativă/penală a oricăror fapte antisociale și de a ne adresa justiției pentru recuperarea în integralitate a oricăror prejudiciilor cauzate, prezente sau viitoare, inclusive beneficiile nerealizate și cheltuielile de judecată (inclusiv onorariile avocaților).
Relația dintre părți este guvernată de următoarele acte normative:
OG nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor
OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii
Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianților în relația cu consumatorii și armonizarea reglementărilor cu legislația europeană privind protecția consumatorilor
Legea 365/2002 privind comerțul electronic
Drepturile de autor asupra acestui site sunt rezervate în întregime de PRAKTICSHOP.RO și se află sub protecţia legilor române și internaționale în materie.
Documentele, imaginile și informațiile din proprietatea PRAKTICSHOP.RO, incluzând design-ul, elementele distinctive ale site-ului, conținutul site-ului, împreună cu orice elemente grafice asociate acestora aparțin PRAKTICSHOP.RO. Orice folosire ilegală a acestor materiale, incluzând, dar fără a se limita la reproducere sau distribuție, copiere, este strict interzisă fără permisiunea scrisă a PRAKTICSHOP.RO.
Acest site poate conține documente, imagini, informații sau alte materiale care nu sunt proprietatea PRAKTICSHOP.RO, ca de exemplu nume, logo-uri și alte mărci ale unor terți, care sunt proprietatea respectivelor părți. Aceste materiale pot include articole, date, informații, imagini, grafică, muzică, elemente audio sau alte materiale publicate în ziare, reviste sau alte tipuri de media și pot de asemenea include numele sau mărcile respectivelor canale de media. Orice folosire a acestor materiale este strict interzisă fără permisiunea scrisă prealabila a respectivilor terți proprietari.
Acest site, în intreg sau în parte, nu poate fi reprodus, duplicat, copiat sau exploatat în orice fel în scop comercial, fără acordul expres scris al PRAKTICSHOP.RO.
Întregul conținut al site-ului PRAKTICSHOP.RO - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică web, email-uri, scripturi, programe și alte date - este proprietatea PRAKTICSHOP.RO și a furnizorilor săi și este aparat de Legea pentru protecția drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul ASmarket.ro a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legislației în vigoare.
Domeniul PRAKTICSHOP.RO este deținut de către PRAKTICSHOP.RO . Utilizarea acestei mărci, a domeniului sau a numelor de comercializare, siglelor și emblemelor, în formă directă sau "ascunsă" (de tipul, dar nu limitat la, meta taguri sau alte tehnici de indexare, căutare web) fără permisiunea prealabilă scrisă este interzisă și se pedepsește conform legii.
Produsele prezentate pe PRAKTICSHOP.RO sunt produse comercializate de PRAKTICSHOP.RO. Prețurile produselor pot fi schimbate oricând. Verificați prețul final de vânzare înainte de a achiziționa un produs.
Garantia Produselor
Garanție și Conformitate
- Termenul de garanție asigurat de către vânzător pentru un produs este în general de 2 ani pentru persoane fizice, cu excepția produselor pentru care este specificată altă perioadă pe pagina produsului. În cazul persoanelor juridice, garanția este de 1 an, cu excepția produselor pentru care este specificată o perioadă de garanție mai mică sau mai mare în certificatul de garanție emis de către noi. Termenul de garanție al produselor se consideră de la data menționată în factura fiscală care atestă vânzarea sau de la data la care cumpărătorul intră în posesia produselor comandate pe PRAKTICSHOP.RO.
- Garanția este valabilă doar pe teritoriul național.
Condiții de acordare a Garanției și Conformității
- Serviciile de service în cadrul perioadei de garanție sunt asigurate la sediul vânzătorului sau al furnizorului acestuia, după caz.
- Garanția se acordă la prezentarea produsului, dovada (factura fiscală) de achiziție a produsului în care este specificată denumirea produsului și cantitatea trimisă în garanție, precum și o descriere exactă a manifestării defectului.
- Vânzătorul poate oferi repararea produsului, fie înlocuirea acestuia, dacă nu se poate repara, fie reducerea corespunzătoare a prețului, în condițiile legii.
- Orice reparare sau înlocuire a produsului în perioada de garanție va fi rezolvată într-o perioadă rezonabilă de timp, de 15 zile calendaristice.
- Consumatorul poate solicita o reducere de preț sau rezoluțiunea contractului dacă agentul economic nu poate nici repara și nici înlocui produsul, dacă nu poate efectua remedierea într-o perioadă rezonabilă de timp sau dacă nu a realizat repararea fără un inconvenient semnificativ pentru consumator.
- În cazul înlocuirii unui echipament sau a unei piese, piesa nouă devine proprietatea beneficiarului, iar piesa defectă trece în proprietatea vânzătorului.
- În cazul produselor defecte sau neconforme, care au o valoare sub 30 lei, recepționate în ultimele 3 zile și pentru care ne-ați informat în mod scris, nu oferim garanție și vom proceda la rambursarea sumei aferente produselor direct în contul bancar specificat de dumneavoastră.
- Costurile de transport al produselor defecte în perioada de garanție vor fi suportate integral de către cumpărător, PRAKTICSHOP.RO nu poate fi făcută responsabilă pentru deteriorarea sau pierderea coletului. Vă recomandăm să ne trimiteți coletul ambalat corespunzător.
Cererea privind solicitarea de garantie se face completand si citind pasii din formularul aferent: https://prakticshop.ro/pages/formular-garantie
Limitări și excluderi ale Garanției și Conformității
- Vânzătorul poate refuza repararea sau înlocuirea produsului neconform conform opțiunii consumatorului dacă aceasta este imposibilă sau disproproționată în comparație cu soluțiile alternative care sunt disponibile ținând cont de valoarea produsului fără defect sau de importanța lipsei de conformitate și dacă ar putea fi realizată o reparație alternativă fără un inconvenient semnificativ pentru consumator.
- Dacă vânzătorul nu constată existența unui defect pentru care se angajează răspunderea acestuia, rezultă că situația este o solicitare nejustificată de acordare a garanției, pentru care poate cere Cumpărătorului plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului conform tarifelor de consultație pe oră.
- Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare consumatorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate ori dacă lipsa de conformitate își are originea în materialele furnizate de consumator.
- Garanția nu va fi acordată în cazul în care se constată că nu au fost respectate instrucțiunile de instalare, punere în funcțiune, utilizare, întreținere, manipulare, transport și depozitare ale produsului astfel cum sunt prezentate în documentația însoțitoare și cum au fost prezentate la predarea produsului.
- Nu răspundem de eventualele incompatibilități dintre produsele sau componentele unor produse livrate de noi și produsele altor firme.
- Intensitatea luminoasă a produsului să scadă cu până la 10% într-un an.
- Dacă produsul receptionat prezintă un defect vizibil sau funcțional sau dacă se constată deficiențe cantitative sau componente lipsă, este necesar ca acesta să fie semnalat în scris, în maxim 72 de ore de la livrarea produsului, la adresa electronică office@asmarket.ro, împreună cu 2 poze reprezentative care să ilustreze defectul. Reclamațiile ulterioare cu privire la lipsa pieselor din componenta produsului, deteriorările de orice fel ale produsului, a componentelor și a elementelor de montaj, ce nu au fost aduse la cunoștința vânzătorului în termenul de mai sus, nu se iau în considerare.
- În cazul în care livrarea se efectuează prin serviciul cu "Deschidere colet" nu se acceptă reclamațiile referitoare la defectele fizice.
- Nu se acordă garanție pentru defectele generate de șocuri mecanice sau de fluctuații / vârfuri de tensiune, lipsa impamantării, utilizarea sau expunerea în condiții de mediu improprii (alimentare la tensiune necorespunzătoare, umezeală excesivă, lichide, praf, temperaturi necorespunzătoare, utilizarea în medii acide, etc.).
- Garanția nu acoperă cazul în care apar daune rezultate din transport defectuos, accidente, trăznet, inundație, foc etc.
- Garanția se pierde în cazul în care produsul prezintă intervenții din partea unor persoane neautorizate de vânzător.
- Garanția se pierde dacă informațiile sau datele tehnice de pe produs au fost modificate, șterse, înlocuite sau au fost făcute ilizibile.
- Recomandăm instalarea tuturor produselor de către persoane autorizate.
- Orice intervenție făcută de o persoană neautorizată duce la pierderea garanției și poate provoca un șoc electric sau scurtcircuit.
- Nu se oferă garanție pentru produsele care fac parte dintr-un ansamblu de mai multe componente și a fost achiziționat doar unul dintre produse de la noi.
Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la curier in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare, iar produsul nu va fi schimbat.
1.Dreptul de returnare a produselor
Politică de RETUR și RAMBURSARE persoane fizice
Pentru a solicită returnarea unui produs (drept de retur în 14 zile calendaristice, valabil doar pentru persoane fizice), va rugăm să urmati fiecare pas in parte din formularul de retur - https://prakticshop.ro/pages/formular-retur
Comandand în magazinul nostru, va dați acordul pentru returnarea banilor prin cont bancar.
Nu se trimit colete cu ramburs. Taxa de expediere către noi o suportă clientul. Dreptul de renunțare la cumpărare este valabil doar pentru clienții persoane fizice.
Conform OUG nr. 34/2014, renunțarea la cumpărare se poate notifica în scris în termen de 14 zile calendaristice (termen în care se și expediază produsul înapoi, după trimiterea notificării).
Abuzul de orice fel duce la blocarea contului de client iar sistemul nu va va mai permite să efectuați comenzi pe site-ul PRAKTICSHOP.RO
Atenție! Produsele returnate trebuie să fie intacte și curate. Dacă produsele au fost deteriorate și nu mai pot fi comercializate, acestea pot fi reevaluate valoric. lista de taxe se gaseste in formularul de retur.
Daca ati beneficiat de transport gratuit initial, suma aferenta transportului va fi, de asemenea, retinuta din suma ce urmeaza a fi rambursata
2.Definiția contractului de vânzare (art. 2, 5.): orice contract în temeiul căruia profesionistul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plătește sau se angajează să plătească prețul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atât produse, cât și servicii.
Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acesteia.
Art. 12 menționează că exercitarea dreptului de retragere pune capăt obligațiilor părților contractuale. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
Prevederile OUG 34/2014 se aplică doar consumatorului definit că orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații așa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natură, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să-o facă într-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte.
Procedura de retragere din contract
Consumatorul informează PRAKTICSHOP.RO cu privire la decizia de retragere din contract. Consumatorul are la dispoziție 14 zile calendaristice de la primirea produselor pentru a anunță retragerea din contract.
Obligațiile care revin consumatorului
Produsele sunt înmânate PRAKTICSHOP.RO personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fără întârziere nejustificată și în decurs de maxim 14 zile calendaristice de la anunțarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suportă costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii produselor.
3.Retur de produse
Puteți solicită returul de produse GRATUIT în următoarele cazuri:
– Produs nefuncțional în primele 48 ore (2 zile lucrătoare) de la recepție. În cazul în care produsul achiziționat a fost livrat nefuncțional sau prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs funcțional, în urmă notificării scrise.
– Produs în colet deteriorat. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, va recomandăm să nu acceptați recepția lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat și se poate întocmi un proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat în care să fie menționată starea coletului din momentul livrării. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral în momentul în care intrați în posesia fizică a produsului. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare. În cazul în care se utilizează un transportator însărcinat de către consumator, riscul este transferat în momentul livrării produselor către transportator.
– Produse livrate greșit. În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat.
PERSOANELE JURIDICE NU POT EFECTUA RETUR
IN CAZUL SITUATIILOR DE PRODUSE LIVRATE GRESIT/NEFUNCIONALE SE TRIMITE UN EMAIL DE INFORMARE CATRE OFFICE@ASMARKET.RO IAR IN MAXIM 3 ZILE LUCRATOARE O SA FITI CONTACTAT PENTRU SOLUTIONAREA SITUTIEI! ATENTIE!! NU SE IAU IN CONSIDERARE MESAJELE PE FACEBOOK , COMENTARII LA POSTARI ETC. DOAR MAIL SAU TELEFONIC!
4.Mențiune
În toate cazurile menționate mai sus, cu excepția celui referitor la defectele în perioada de garanție, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original și însoțite de toate accesoriile și documentele originale. Produsele nu trebuie să prezinte modificări fizice, lovituri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire și/sau intervenții neautorizate etc. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibilă revânzarea acestora duce la refuzarea returului.
4.1 Clientii care din varii motive nu mai detin factura fiscala, (pierdere, stergere e-mail, deteriorare) pot solicita o copie dupa factura fiscala pe adresa de e-mail : OFFICE@ASMARKET.RO cu toate informatiile trecute in comanda (nume complet,adresa de livrare,email,telefon)
Termenul de procesarea solicitare eliberare copie factura fiscala poate varia intre 20-25 zile.
5.Produse excluse, fără drept de returnare
Următoarele categorii de produse nu se pot returna decât dacă sunt sigilate (cutia nedeschisa), cutia nu prezintă urme în interior că a fost deschisă:
Produse care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă (produse de îngrijire / igienă personală, căști);
6.Reclamații
Orice problema legată de livrarea produselor comandate o puteți adresa către adresa de mail office@asmarket.ro
7.DECLINAREA RESPONSABILITĂȚIi
Există posibilitatea unor diferențe între imaginea produsului prezentată pe site și produsul fizic, în sine, mai ales cu privire la nuanță culorii acestuia, a designului ori în ceea ce privește accesoriile. Acestea nu afectează funcționalitatea ori destinația produsului.
8.Limitarea responsabilității pentru alte site-uri, server, browser
Site-ul este găzduit de serverele unei terțe firme. PRAKTICSHOP.RO nu va putea fi făcută responsabilă pentru eventualele erori apărute pe site indiferent de motivele apariției lor, acestea incluzând modificări ale site-ului, setări, sau actualizări ale bazei de date, cum de asemenea nu va putea fi răspunzătoare pentru erorile apărute datorită folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului ori pentru actualizarea produselor și a prețurilor.
9.Limitarea responsabilității pentru alte site-uri, server, browser
Site-ul este găzduit de serverele unei terțe firme. PRAKTICSHOP.RO nu va putea fi făcută responsabilă pentru eventualele erori apărute pe site indiferent de motivele apariției lor, acestea incluzând modificări ale site-ului, setări, sau actualizări ale bazei de date, cum de asemenea nu va putea fi răspunzătoare pentru erorile apărute datorită folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului ori pentru actualizarea produselor și a prețurilor.
10.Litigii și dispoziții finale
Orice altă problema legată de produsele și serviciile prezentate pe site se va soluționa pe cale amiabilă în termen de 30 de zile de la dată sesizării în scris a problemelor, de către utilizator. În cazul în care nu s-a reușit soluționarea litigiului pe cale amiabilă, competență revine instanțelor românești de judecată.
11.Informații livrare și expediere
Plata se face ramburs, odată cu sosirea comenzii !
Taxa de transport este afișată în pagină de comandă, înainte de finalizarea comenzii.
Livrăm în absolut orice localitate din țară, la tarifele din pagină “Informații livrare”. Toate aceste prețuri includ TVA.
Livrarea produselor comandate se face prin firmele de curierat rapid sameday în cel mai scurt timp (de regulă 1-2 zile lucrătoare) de la confirmarea telefonică a comenzii.
**Ca exceptie,durata de livrare poate fi intre 3-4 zile pentru produselele cu un stoc limitat sau in anumite perioade cand curierii sunt foarte aglomerati!
Pentru clientii care au minim o comanda expediata si refuzata ( neridicata de la curier, nelivrata), care s-a intors la expeditor, ne rezervam dreptul de a nu expedia nici o alta comanda ulterioara, indiferent de valoare.
ULTIMA MODIFICARE: 01.03.2024